Trzymaj formę, trzymaj ciałko jedz warzywa oraz białko! ;)

Dieta, a ćwiczenia

Jeśli diety nie połączysz jej z chociażby drobnym wysiłkiem fizycznym, nie masz co liczyć na efekty w postaci utraty kilogramów. Podobnie, jeśli nie ułożysz równolegle odpowiednio dobranego do własnych możliwości treningu wraz ze zdrowym odżywianiem, które dostarczy niezbędnej energii chociażby do wykonania podstawowych życiowych czynności, również nie masz wielkich szans na powodzenie. Dzieje się tak dlatego, że aby schudnąć, potrzebujesz minimalnej ilości kalorii pochodzących z jedzenia. Wówczas, w momencie wysiłku fizycznego pobudzane są wszystkie komórki organizmu, i wtedy też zachodzi przemiana materii. Polega to na przemianowaniu magazynu glikogenu (który jest składnikiem węglowodanów) na tak zwany adenozynotrójfosforan (ATP) – substancję potrzebną mięśniom. Im więcej uprawiasz sportu, tym ten metabolizm, a więc przemiana materii, jest szybsza i sprawniejsza.

Dzięki temu pozbywamy się z organizmu nie tylko nadwyżki kalorii, ale również substancji szkodliwych, jak amoniak czy mocznik. Te, w momencie odłożenia się pod skórą, grzęzną w komórkach tłuszczowych, tworząc tak bardzo nieatrakcyjny, szczególnie dla kobiet, cellulit. Gdy brakuje energii pochodzącej z węglowodanów, wówczas organizm sięga po żelazne jej zapasy pod postacią tłuszczu. I wtedy też chudniemy. Nasz trening nie musi być bardzo intensywny i wyczerpujący – istotne, by był regularny i żeby systematycznie się zwiększał wraz z upływem czasu.

Ćwiczenia

Ćwiczenia to najlepszy sposób na spalanie tkanki tłuszczowej. Wielu z nas przypomina sobie o tym wraz z nadejściem wiosny. Z każdym dniem rośnie liczba uprawiających jogging i jadących na rowerze . Są to sprawdzone metody gubienia zbędnych kilogramów, jednak osoby zainteresowane osiągnięciem wymarzonej wagi w możliwie krótkim czasie, powinny wziąć pod uwagę ćwiczenia na odchudzanie. Znalezienie odpowiedniego treningu, który pomoże uzyskać zgrabną sylwetkę.

                                                              

Nad sylwetką najlepiej pracować w siłowni, gdzie jest nie tylko specjalistyczny, nowoczesny sprzęt, ale też pracują doświadczeni instruktorzy. To oni powinni ułożyć twój plan treningu i określić tempo ćwiczeń.

Najlepsze efekty osiągniemy, wykonując ćwiczenia z małym obciążeniem i robiąc w serii nie więcej niż 10–12 powtórzeń. Podczas odchudzania przydadzą się też ćwiczenia aerobowe, przyspieszające oddychanie i tętno, a więc dotleniające, w czasie których najlepiej się spala tkankę tłuszczową, np. biegi na bieżni i rowerek stacjonarny, tzw. spinning.

Nie wolno trenować na czczo, bo powoduje to spalanie tkanki mięśniowej, a nie tłuszczowej. Około godziny przed treningiem trzeba zjeść lekkostrawny posiłek z węglowodanów złożonych, czyli np. kaszę, makaron, naleśniki. W czasie treningu często popijać niegazowaną wodę mineralną, a po zakończeniu ćwiczeń zjeść posiłek zawierający białko, czyli np. chude mięso czy twaróg.



http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/cwiczenia/jakie-cwiczenia-najlepiej-przyspiesza-odchudzanie_34238.html

 

 

Nad sylwetką najlepiej pracować w siłowni, gdzie jest nie tylko specjalistyczny, nowoczesny sprzęt, ale też pracują doświadczeni instruktorzy. To oni powinni ułożyć twój plan treningu i określić tempo ćwiczeń.

Najlepsze efekty osiągniemy, wykonując ćwiczenia z małym obciążeniem i robiąc w serii nie więcej niż 10–12 powtórzeń. Podczas odchudzania przydadzą się też ćwiczenia aerobowe, przyspieszające oddychanie i tętno, a więc dotleniające, w czasie których najlepiej się spala tkankę tłuszczową, np. biegi na bieżni i rowerek stacjonarny, tzw. spinning.

Nie wolno trenować na czczo, bo powoduje to spalanie tkanki mięśniowej, a nie tłuszczowej. Około godziny przed treningiem trzeba zjeść lekkostrawny posiłek z węglowodanów złożonych, czyli np. kaszę, makaron, naleśniki. W czasie treningu często popijać niegazowaną wodę mineralną, a po zakończeniu ćwiczeń zjeść posiłek zawierający białko, czyli np. chude mięso czy twaróg.



http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/cwiczenia/jakie-cwiczenia-najlepiej-przyspiesza-odchudzanie_34238.html

 

Nie wolno trenować na czczo, bo powoduje to spalanie tkanki mięśniowej, a nie tłuszczowej. Około godziny przed treningiem trzeba zjeść lekkostrawny posiłek z węglowodanów złożonych, czyli np. kaszę, makaron, naleśniki. W czasie treningu często popijać niegazowaną wodę mineralną, a po zakończeniu ćwiczeń zjeść posiłek zawierający białko, czyli np. chude mięso czy twaróg.

http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/cwiczenia/jakie-cwiczenia-najlepiej-przyspiesza-odchudzanie_34238.html

 

Nie wolno trenować na czczo, bo powoduje to spalanie tkanki mięśniowej, a nie tłuszczowej. Około godziny przed treningiem trzeba zjeść lekkostrawny posiłek z węglowodanów złożonych, czyli np. kaszę, makaron, naleśniki. W czasie treningu często popijać niegazowaną wodę mineralną, a po zakończeniu ćwiczeń zjeść posiłek zawierający białko, czyli np. chude mięso czy twaróg.

http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/cwiczenia/jakie-cwiczenia-najlepiej-przyspiesza-odchudzanie_34238.html


Dodaj komentarz






Dodaj

© 2013-2017 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl